Jakie uszkodzenie mechanicznie nie podlega gwarancji?
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne jak:
- zerwane plomby gwarancyjnej,
- uszkodzone i/lub zerwane etykiety producenta,
- wszelkie ślady sugerujące ingerencję klienta mającą na celu regenerację cartridge’a i ponowne napełnienie,
- zaklejenie dyszy w cartridge’ach atramentowych taśmą inną, niż specjalistyczna taśma przeznaczona do dysz, powodujące nieodwracalne uszkodzenie cartridge’a,
- połamane elementy obudowy,
- wgniecenia lub zarysowania bębna OPC w tonerach laserowych,
- drukowanie na niewłaściwych nośnikach powodujące szybsze zużycie się bębna OPC, uszkodzenie listwy uszczelniającej i w efekcie „sypanie się” tonera,
- mechaniczne uszkodzenia folii elektroniki, brak chipa,
- ciało obce, uszkadzające listwę uszczelniającą.